Beste bezoeker. Op zondag is onze winkel en webshop gesloten. Vanuit onze christelijke overtuiging beschouwen wij de zondag als een rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is het op zondag niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Graag zien wij u op een andere dag van de week terug.

Veelgestelde vragen

Hoe winkel ik op de site?
U kunt langs de verschillende schappen gaan en een keuze maken door op het winkelmandje te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen hebt toegevoegd, maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u even klikt. U kunt altijd producten in uw winkelwagen wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u bovenaan steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.

Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op 'Bestelling afronden'. Hier kunt u uw gegevens invullen en de verzendmethode kiezen. U kunt ervoor kiezen om een account aan te maken, dit is niet verplicht. U kiest de betaalmethode, u klikt op 'Afrekenen' en u betaalt via de gekozen betaalmethode. Even later krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist hebt besteld.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt? 
Als u de bestelling niet binnen 14 dagen ontvangen hebt, neem dan contact met ons op via de contactpagina of stuur een e-mail. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Voor bestellingen buiten de EU: houdt u er rekening mee dat er een kleine kans is op vertraging bij de douane. Wij hebben hier geen controle over. Als u naar 'Mijn Account' gaat en daarna op 'Facturen' klikt, kunt u uw bestellingen bekijken. 

 

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen? 
Ga naar 'Mijn Account', hier kunt u uw accountinformatie en uw wachtwoord wijzigen. 

Waar vind ik de gegevens van mijn bestelling? 
U gaat naar 'Mijn Account' rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op 'Facturen' waar u de gegevens van uw bestelling kunt bekijken. 

Moet ik eerst inloggen? 
Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, hebt u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te deponeren. Logt u daarna in, dan worden deze producten automatisch overgeheveld naar de winkelwagen die bij uw account hoort. 

Waarvoor dient een eigen account? 
Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook te allen tijde uw bestelinformatie opvragen. Een account aanmaken is niet verplicht.

219